אלי גורפינקל |
חובב ציון קורא את 'מורה הנבוכים': הערות והגהות ר' יעקב בכרך למורה הנבוכים ולפירושי נרבוני וסטאנוב |
|
יוסף א' דוד |
'היא הוא והוא היא' – שייכות ושינוי הלכתי בהלכה הקראית בימי-הביניים ובמסורות חוק סמוכות |
|
מירב (טובול) כהנא |
אמרות מספריות במשנה ובתוספתא |
|
עמרם טרופר |
ושוב ל"ראשי פספסין" |
|
שלם יהלום |
תורת הכינויים של ר' אליעזר מטוכהיים |
|
חנן יצחקי |
באיזה נוסח של שולחן ערוך השתמש בעל ה'פתחי תשובה'? |
|
יונתן פיינטוך |
אסתר ואלכסנדר: עיצוב בבלי לסיפור ארץ-ישראלי |
|
שלמה זאב פיק |
החזן בפרובינצא |
|
שלום צדיק |
הבחירה בהגותו של ר' אהרון בן אליהו מניקודמיה הקראי |
|
בנימין קצוף |
קטעי כריכה של תוספתא נדרים מנורצ'יה ומקומם במסורת הנוסח |
|
אברהם אופיר שמש |
"ובארץ ישמעאל עושין כן ואין לחם נכבד ממנו": השפעתן של הקולינריה והדיאטטיקה במרחב המוסלמי בימי הביניים על פירושי ראב"ע למקרא |
|
Robert Brody |
Shamma Friedman’s Treatment of the Story of Rav Kahana |
|
Lea Himmelfarb |
Rabbi Samson Raphael Hirsch's Use of Biblical Accentuation in his Commentary on Psalms |
|
Nachman Levine |
Rav, Roman Imagery, and Korah’s (True) Colors |
|
Yael Shemesh |
The Sacrifice of Jephthah’s Daughter (Judges 11) as a Reflection Story of Rebecca’s Betrothal and Marriage (Genesis 24) |
|